Bianca ‘Het selectie-assessment bij Bureau Streefkerk was een inspirerende en waardevolle dag’

, ,

“Het selectie-assessment bij Bureau Streefkerk was een inspirerende en waardevolle dag, vol zelfreflectie. Het was een dag waarin veel van mij gevraagd werd, maar wat mij ook zeer veel energie en kennis heeft opgeleverd. Het team van Bureau Streefkerk is uitermate professioneel, heeft kennis van zaken, toont veel empathie, heeft mij goed op mijn gemak gesteld én heeft mij uitgedaagd. Bijzonder kundig hoe ze in een dag een compleet beeld van mij hebben kunnen schetsen, waarbij zowel mijn kernkwaliteiten als mijn ‘things to work on’ zeer helder naar voren kwamen. Tot slot, de dag doorbrengen in zo’n prachtig monumentaal pand, de Riethorst, maakt het totale plaatje compleet. Team Bureau Streefkerk, bedankt voor alles!”

Bianca

Ga naar de bovenkant