“Bureau Streefkerk sluit goed aan op onze visie op ons belangrijkste kapitaal, namelijk aandacht voor de mens.”

Tessa Lugtenberg, Eurosafe Solutions BV,

Na het overstappen van een grote landelijke organisatie naar een kleiner organisatie, Bureau Streefkerk, werd mij heel snel duidelijk waar hun kracht ligt. Hun focus ligt op een samenwerking die wordt gezien als een relatie, en niet als nummer in een lange rij. Ze weten een goede balans te vinden tussen de blik vanuit werknemer en werkgever. Zij kijken vooral naar mogelijkheden, waardoor medewerkers sneller in beweging komen. Daarnaast blijven zij daarbij kijken naar wat de belastbaarheid is voor de werknemer en of het vanuit werknemers kan ook wel haalbaar blijft.

Een contactpersoon die aandacht heeft en zorg draagt voor het behouden van je bedrijfscultuur is voor mij erg belangrijk.

Maatwerk loont.

Ga naar de bovenkant