Organisatieadvies in Apeldoorn en Ermelo

Wij zijn dé arbeids- en organisatiedeskundige die u graag voorzien van passend organisatieadvies, vanuit ons kantoor in Apeldoorn of onze vestiging in Ermelo. Sinds 2002 komen we al bij veel bedrijven over de vloer. Wij kijken graag mee in úw keuken om naar verbeterpunten op zoek te gaan. Gesprekken over kandidaten monden uit in gesprekken over de organisatie en hoe de factor ‘arbeid’ binnen uw bedrijf is georganiseerd. Dit, in combinatie met onze werkervaring, geeft ons veel kennis en inzicht hoe het er bij bedrijven aan toe gaat en hoe het nog beter kan.

Uw beste keuze voor onderbouwd organisatieadvies in Apeldoorn of Ermelo

Bij Bureau Streefkerk in Apeldoorn en Ermelo helpen en ondersteunen we u graag als arbeids- en organisatiedeskundige om u te voorzien van organisatieadvies op maat. Waarom u voor ons moet kiezen? Om verschillende redenen zijn wij uw beste keuze:

• We ondersteunen bedrijven bij het aanpassen en aanscherpen van hun werkprocessen en procedures.
  • We helpen ondernemers bij de ontwikkeling van hun bedrijf naar een organisatie.
  • We ondersteunen bedrijven bij het vinden van de balans tussen werknemerstevredenheid en het optimale bedrijfsresultaat.
  • We ondersteunen teams zodat ze optimaal samenwerken.
  • We kijken bij werving & selectie niet alleen naar iemands deskundigheid, maar ook naar de juiste persoonlijkheid.
  • We houden ondernemers regelmatig een spiegel voor.
  • Wij zijn dé arbeids- en organisatiedeskundige in de regio rondom Apeldoorn en Ermelo.

Neem contact met ons op voor meer informatie

Bent u geïnteresseerd of heeft u nog vragen? Neem eenvoudig contact met ons op door te bellen naar 088-4434410 of te e-mailen naar a.schreuder@bureaustreefkerk.nl. Wij staan u graag te woord met onze diepgewortelde kennis in het geven van passend organisatieadvies als uw arbeids- en organisatiedeskundige in Apeldoorn en Ermelo.

Voor meer informatie over Organisatieadvies kunt u contact opnemen met ons.