Heleen

Heleen is een ervaren docente Frans en godsdienst (2de graads bevoegd). Ze werkt met veel enthousiasme en toewijding op een VMBO-school. Daar verzorgt ze in haar rol als mentorcoach ook de mentortraining. Naast haar baan heeft Heleen haar universitaire master theologie gehaald. Ze gaat zo nu en dan voor in kerkdiensten.

Heleen zoekt werk in een meer prikkelarme omgeving ter vervanging of ter aanvulling op haar huidige baan.

Heleen heeft een open houding, is sociaal vaardig, daadkrachtig, behulpzaam, loyaal, houdt van diepgang en samenwerken, kan creatief denken en schrijven.

Regio: Utrecht, Amersfoort, Zwolle

Henri

Henri Timmer uit Putten is een verantwoordelijke, betrouwbare werknemer en een echte doener. Hij is zoekende naar een functie tussen de 32 en 40 uur per week liefst in dagdienst in de omgeving van Putten.

Zijn voorkeur gaat uit naar een functie als procesoperator binnen een klein bedrijf of als koerier van bijvoorbeeld medicijnen of andere producten. Henri is handig en heeft technisch inzicht en zou ook graag als conciërge of huismeester werkzaamheden willen uitvoeren. Henri is handig en heeft technisch inzicht. Een functie als algemeen medewerker past hem ook goed, met een diversiteit aan taken. De werksfeer en het plezier op de werkvloer is erg belangrijk, een werkgever heeft aan Henri een harde betrouwbare medewerker. Hij stelt zichzelf graag voor in een oriënterend gesprek.

Inzetbaar als:

– Procesoperator

– Koerier

– Algemeen medewerker

– Conciërge, huismeester

Regio: Putten| Nijkerk | Harderwijk

Marcel

Marcel is het best te omschrijven als een sociale, spontane, ambitieuze en gemotiveerde collega. Hij neemt graag zelf initiatief, staat open voor innovatie en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Zijn jarenlange ervaring in de financiële sector als bedrijvenadviseur gebruikt hij sinds 4 jaar als docent Economie, Ondernemen en Marketing. In zijn lessen maakt hij gebruik van interactieve en motiverende werkvormen. Daarnaast sluiten zijn actuele praktijkvoorbeelden goed aan bij de belevingswereld van de leerlingen. Door zijn enthousiasme wordt hij gezien als een prettige collega.

Competenties die bij hem passen zijn: sociaal-communicatief sterk, motiveren, gedreven, luisteren, empathisch vermogen, kennis over kunnen dragen. Verder coacht en begeleid hij leerlingen onder meer als stagecoördinator en Loopbaanoriëntatie en – begeleidingscoach.

Graag gaat Marcel aan de slag in een functie zoals hij die nu vervult. Het onderwijs bevalt hem erg goed en een rol bij de ontwikkeling van leermiddelen zou hem ook goed passen. Zijn beperkingen zijn vooral energetisch van aard en nemen af. Een uitdaging in het onderwijs dichterbij huis zou gezien de huidige reisafstand ideaal zijn.

Inzetbaar als: – Ontwikkelaar leermiddelen
– Huiswerkbegeleider

– Docent Economie / Ondernemen / Marketing

Regio: Apeldoorn | Amersfoort | Zwolle | Harderwijk

Meer weten over deze kandidaat?

Wilt u meer weten over één van deze kandidaten?

Neem contact op met één van onze loopbaanadviseurs via info@bureaustreefkerk.nl.