EEN LOOPBAAN APK

Waar sta je op dit moment, hoe zie je de toekomst en welke stappen wil je maken….

Het is voor iedere werknemer van belang om met plezier te werken in een passende functie zodat je duurzaam inzetbaar bent. Dit betekent dat jouw functie past bij jouw wensen en mogelijkheden en dat je de steeds sneller veranderende werkomgeving aankan.

Het is van belang dat de loopbaan APK aansluit bij jouw persoonlijke situatie en wensen.
Hier geven we twee opties. Staat jouw voorkeur er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, dan maken we voor jou een optie op maat.

1.Loopbaan & carrière

Het accent ligt op het verkrijgen van inzicht in jouw arbeids¬markt¬mogelijkheden, jouw kwaliteiten en mogelijke ontwikkelpunten.
Je start met een loopbaanscan, hierdoor krijg je inzicht in je persoonlijkheid, interesses en arbeidsmarktpositie. Je ontvangt hiervan een rapportage. Vervolgens wordt samen met de loopbaanadviseur een vertaalslag naar de praktijk gemaakt.
De begeleiding bestaat uit individuele gesprekken met of zonder inzet van workshops.

2.Balans & inzetbaarheid

De nadruk in dit traject ligt op het vergroten van flexibiliteit en pro-activiteit in de huidige werksituatie waarin dynamiek, onzekerheid en veel veranderingen aan de orde zijn.
Je krijgt handvatten om mentaal sterker en weerbaarder te worden om effectiever om te gaan met onzekerheid, kwetsbaarheid en een complexe werkomgeving.
De begeleiding bestaat uit 5 individuele gesprekken met een ervaren coach.

Privacy

Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Zonder jouw toestemming zal er geen terugkoppeling met de werkgever plaatsvinden.

Voor meer informatie over Loopbaan APK kunt u contact opnemen met ons.

k.twenhaar@bureaustreefkerk.nl