Gert ‘Ik ben erg tevreden over de begeleiding vanuit Bureau Streefkerk’

, ,

Onlangs heb ik een outplacementtraject afgerond bij Bureau Streefkerk. Na jaren in het bedrijfsleven wilde ik graag een vervolgstap maken in de waterwereld, het liefste bij een waterschap of zuiveringsbedrijf. Ik ben erg tevreden over de begeleiding vanuit Bureau Streefkerk. Het loopbaanonderzoek was interessant, bevestigde mijn sterke kanten en hielp om richting te geven. De gesprekken waren prettig, praktisch en professioneel; de lijnen waren kort, de medewerkers ter zake kundig, proactief en kwamen afspraken na. Het heeft me ook heel praktisch een mooi nieuw cv opgeleverd en tips om mij nog beter te presenteren. Daarbij heb ik via Bureau Streefkerk netwerkgesprekken kunnen voeren met voor mij interessante werkgevers. Het traject is succesvol afgerond: ik heb een nieuwe baan gevonden bij het waterschap in mijn regio, waar ik het erg naar mijn zin heb.

Ga naar de bovenkant