‘Zij heeft mij goed opgevangen en was zeer belangstellend’

Sonja Mulder, ,

Via een door verwijzing van de bedrijfsarts kwam ik terecht bij Bureau Streefkerk en heb ik een prettig gesprek omtrent arbeidsongeschiktheid met Karin Twenhaar gevoerd.

Op het moment dat ik bij haar kwam had ik sterk de behoefte aan een luisterend oor en had veel vragen omtrent welke weg ik moest gaan bewandelen omtrent mijn werksituatie. Zij heeft mij goed opgevangen en was zeer belangstellend.

Buiten dat ze goed luistert heeft zij mij uitstekend begeleid en geadviseerd wat bij mij paste. Maatwerk en precisie staat bij haar naar mijn idee hoog in het vaandel, ze is zeer professioneel met haar werk bezig. Daarbij heb ik haar ervaren als een prettig mens met als belangrijkste oogpunt de wens van haar klant voorop te stellen.

Hartelijk dank Karin, ik zal jou en Bureau Streefkerk zeker aanraden in mijn omgeving!

Ga naar de bovenkant