Zoektocht met een mooie afloop

, Bureau Streefkerk,

Na ruim 27 jaar gewerkt te hebben bij een mooie werkgever besloten we afscheid van elkaar te nemen. En daar sta je dan voor een uitdaging om een nieuwe baan te vinden in een arbeidsmarkt die totaal veranderd is. Ik kreeg via mijn oude werkgever een outplacement traject aangeboden. Heb bewust gekozen voor Bureau Streefkerk. Na een zeer prettig intake gesprek met Karin Twenhaar kreeg ik inzicht in wat outplacement betekent en hoe dit mij verder kon helpen in mijn zoektocht naar een nieuwe baan.

Met mijn persoonlijke loopbaanadviseur Floor had ik eigenlijk meteen een klik en het gaf mij een vertrouwd gevoel in een goede afloop. Als basis gestart met een loopbaanonderzoek met psycholoog waaruit inzichten naar boven kwamen wat mijn kwaliteiten waren en in welke richting we konden gaan zoeken voor een passende nieuwe baan. Uit het onderzoek kwamen ook 2 totaal andere vakgebieden naar boven die ik als opdracht meekreeg om nader te onderzoeken. Heel inspirerend en wat mij ook wakker schudde dan alleen maar in hokjes te denken in de zin van ik kan alleen maar dit of dat. Floor heeft mij prima begeleid hierin en middels workshops Netwerken, Solliciteren, Linkedln, presenteren, CV aanpassingen en individuele gesprekken kreeg ik steeds meer vertrouwen in een positieve afloop.

De coachgesprekken waren prettig in de zin van een luisterend oor voor zowel privé zaken tot zakelijke waarbij ik opdrachten mee kreeg en tips en trucs leerde die van grote waarde waren bij sollicitaties. Zij wist ook de vinger op de zere plek te leggen als ik dreigde in mijn valkuil te trappen. Daarnaast kreeg ik ook ondersteuning van de Jobhunter die passende banen aanbood. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een nieuwe passende baan die mij weer gelukkig maakt en nieuwe energie geeft!

Zonder de prettige en professionele ondersteuning en begeleiding van Bureau Streefkerk outplacement zou deze zoektocht naar een nieuwe baan een zoekplaatje zijn geworden. Ik kan vanuit eigen ervaring een outplacement traject bij Bureau Streefkerk dan ook zeer zeker aanbevelen!

Wilco van Dijen.

Ga naar de bovenkant