BEDRIJFSARTS INSCHAKELEN

Wilt u een bedrijfsarts inschakelen die actief met u meedenkt? Wij bieden u een optimale verzuimbegeleiding. Bel direct voor de mogelijkheden.

Een bedrijfsarts inschakelen voor uw personeel brengt de nodige werkzaamheden met zich mee. Heeft u daar hulp bij nodig? Bij Bureau Streefkerk werken wij samen met u aan een gezonde organisatie én voor optimale inzetbaarheid van uw personeel. Voor zowel de leidinggevende als de werknemer wordt duidelijk wat de stappen in het verzuimmanagement zijn door middel van onze ‘no-nonsense’-mentaliteit. Bij Bureau Streefkerk staan wij altijd dicht bij de klant.

Een geregistreerde bedrijfsarts inschakelen

Alles wat wij doen staat in het licht van het verhogen van de inzetbaarheid van uw werknemers. Wij verlenen een zo optimaal mogelijke verzuimbegeleiding waarbij wij worden bijgestaan door een flexibel netwerk van kerndeskundigen. Deze adviseurs (arbeidsdeskundigen, veiligheidsdeskundigen etc.) worden ingezet bij preventie vraagstukken of bij het maken van een RI&E. U krijgt een vaste, BIG geregistreerde bedrijfsarts die wij voor u inschakelen en die actief meedenkt met de organisatie. U volgt altijd precies wat er aan ingezette activiteiten heeft plaatsgevonden, omdat alle acties van zowel de casemanager als de bedrijfsarts worden opgeslagen in een verzuimsysteem. Hierdoor bieden wij u optimale begeleiding richting de Wet verbetering poortwachter.

Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen

Wilt u er zeker van zijn dat u een bedrijfsarts inschakelt die kwaliteit levert? Dan staan wij voor u klaar. Neem telefonisch contact met ons op via 088-4434410 of stuur uw e-mail met vragen naar k.twenhaar@bureaustreefkerk.nl

Voor meer informatie over Organisatieadvies kunt u contact opnemen met ons.

k.twenhaar@bureau streefkerk.nl