NL LEERT DOOR

GRATIS ONTWIKKELADVIES VOOR IEDEREEN

Waarom?
Om mensen te ondersteunen die hun werk dreigen te verliezen of al verloren hebben en die zich willen oriënteren op ander werk. In relatie tot de NOW-regeling (doorbeta- len personeel tijdens Corona) worden werkgevers geacht de werknemers te stimuleren om ontwikkeladvies aan te vragen.

Voor wie?

• Ben je (nog) aan het werk?
  • Ben je ZZP’er?
  • Ben je zelfstandig ondernemer?
  • Of heb je geen werk meer?

Dan kom je in aanmerking voor een gratis loopbaanadvies.

Wanneer?
De regeling start waarschijnlijk begin augustus en loopt door tot einde 2020. Er is door de overheid budget beschikbaar gesteld voor 20.000 ontwikkeladviestrajecten.

Wat is beschikbaar?
Het ontwikkeladvies is een kosteloze verstrekking vanuit de overheid ter waarde van € 700, -. Wij verzorgen voor jou de gehele aanvraag.

Voorwaarden?
Het budget moet worden besteed bij een erkende loopbaanadviseur.

Wat houdt een ontwikkeladvies bij Bureau Streefkerk in?

• We beginnen met een arbeidsmarktscan in onze eigen testomgeving, een aantal testen om inzicht te krijgen in jouw vaardigheden en interesses.
  • 3 x een gesprek met een vaste loopbaanadviseur, waarin we verder gaan met de resultaten van jouw arbeids- marktscan.
  • We gaan samen aan het werk met jouw persoonlijk ont- wikkelplan waarmee we het ontwikkeladvies afronden.
  • Wij verzorgen de complete administratieve afhandeling en vragen daarmee de bijdrage aan.

Geïnteresseerd?

Bel ons op 088-4434410 of vul het contactformulier in en wij nemen contact met u op.